Ласкаво просимо на мій блог

Монтаж шин

 Ш ини у вигляді готових заго то во к постачаю ть заводи. М онтаж шин іадається з так и х оп ерац ій : відбір і відбракуван н я, виправленим, зм ітки, відрізування та зги н ан н я, о б робк а кон тактн их поверхон ь, :рдління отворів, склад ан н я окрем их вузлів в блоки з оп орн и м и іляторами і м еталоконструкція ми основ (наприклад ш инних МОСТІВ і реходів), зварю вання збірних і приварю вання розгалужуїш льннх шин о їх болтове з’єднання, фарбування. Розробляю чи шини на технологічних ііях необхідно провести виправлення на площ ину і ребро; розм ітку; бання на відповідні відрізки; свердління отворів; згинання иа площ ину ебро; зварю вання встик і приварю вання розгалужень; опресовку, шчису і консервацію контактних поверхонь; фарбування заготовок і склання заготовок шин в пакети, блоки, вузли та комплекти. Заготовлен і ш ини після їх м аркуванн я транспортую ть на місце монку. Ш ини розм іщ аю ть сим етрично в одній площ ині. Не можна набли­жати шини до заземлюючих частин установки або до шин іншої полярності на відстань меншу допустимої. Для прокладування шин виготовляють: затискачі та шинотримачі на площину і ребро, шинні компенсатори, міжшинні розпірки, перехідні пластини тошо. При кріпленні шинотримачами не потрібно свердлити або видавлювати отвори в шинах. Монтаж заготовлених шин виконують в такій послідовності: встановлюють шинотримачі на опорних ізоляторах; розкладають шини і вивіряють їх положення в шинотрнмачах, з'єднують ділянки збірних шин з компенсаторами; встановлюють, вивіряють і приєднують розгалуження; при необхідності повторно фарбують виправлені шини. Збірні шини вивіряють за натягнутою по поздовжнім осі стальною дротиною. Крім того, перевіряють горизонтальність кожної ділянки шин з допомогою рейки і рівня. Шини прикріплюють леж ачи а б о ю р еб р о на ізоляторах болтами, скобами або в ш инотрнм ачах Ір и с. 11.9). П ри великій довжині шин внаслідок лінійних розширень м ож уть виникати деформації. Для їх уникРис. ІЇЖ Способи кріплення шин РП: в — ©днополосиих плоским болтом. 6 — одиополосних плоскими біхггтами і планкою; « — круглих « скобою; «' — багатополосних плоских в шинотрнмачах; *) — багатополосних плоских на ребро в шинотрнмачах; І — шина: 2ь 4 — шайби; ) — боат; 5. б, 9 —* стальна планка, скоба і втулка; 7 — верхня планка; 8 — шпилька; 10 — нижня планка; II — прокладка іелектрокартону іилежно від конструкції виводів і матеріалу шин існує декілька способів приєднанні шин до виводів апаратів: одноболтове і багатобол* ТОМ безпосередньо з допомогою наскрізних болтів з гайками і шайбами; гиЙковс бсзпоссрсднс (шннн затискають між двома контактними гайками, угвинченими на нарізний струмолровідний стержень апарата), через плоскі мідно-алюмінісві перехідні пластини. нення встановлю ю ть компенсат о р еДо плоских виводів апаратів безпосередньо приєднують мідні, алюмінієві та стальні шини. Таким же способом з допомогою спеціальних мідних або латунних гайок збільшених розмірів під’єднують алюмінієві шини, якщо номінальний струм апарата не перевищує 600А. Контакт плоских алюмінієвих шин з мідними стержневими виводами апарата на струми 600А і більше здійснюють мідно-алюмінієвими перехідними пластинами. Контактні поверхні в місцях приєднання шин до виводів апаратів повинні бути ретельно оброблені на шиношліфувальному або шипофрсзерному верстатах і при заготовці в майстернях. На приєднаннях до затискачів апаратів слід застосовувати контрові пристрої. Деякі приєднання алюмінієвих шин показано на рис. 11.10. Рис. 11.10. Приєднання алюмінієвих шин до виводу апарата: а — плоскому виводу через пластину МА; б — мідному стержневому через пластину МА; в — мідному через пластину АП; / — вивод апарата; 2, 3, 5 — стальні гайки, шайба і болт; 4 — перехідна пластина 

Контрольні запитання та завдання 

. Для чого служать шини?

Комментариев нет:

Отправить комментарий